Результат торгів станом на 20.03.17: Природний газ -: 6700.00 (-23.86%) |

Аукціон в електронній формі буде проведено 17.02.2017 року Українською Універсальною біржею, час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) – 10:00

Інформація

про повторний продаж на аукціоні в електронній формі під розбирання об’єкта незавершеного будівництва державної власності – клубу (вул.Сагайдачного,7, с.Гордівці, Хотинського р-ну), що перебував на балансі ліквідованого КСП “Промінь”

 Назва об’єкта: об’єкт незавершеного будівництва державної власності –  клуб, що перебував на балансі ліквідованого КСП “Промінь”

Місцезнаходження об'єкта: вул.Сагайдачного,7, с.Гордівці, Хотинського району Чернівецької області

Відомості про об'єкт: Об´єкт незавершеного будівництва  клуб розташований в центральній частині с.Гордівці Хотинського р-ну неподалік сільської ради, на відстані 40 м від дороги загального користування. На будівельному майданчику на фундаменті колишнього старого клубу зведено І поверх з цегли, плити перекриття відсутні. Зовнішні та внутрішні поверхні стін не оштукатурені.

На будівельному майданчику відсутні матеріали, вироби, конструкції, які  не використані для будівництва, а також устаткування, не передане до монтажу, або таке, що потребує монтажу.

Об´єкт незаконсервований, не охороняється, знаходиться в стадії руйнування, по межах будівельного майданчика огорожа відсутня.

Об’єкт знаходиться в незадовільному технічному стані.

Відомості про земельну ділянку: землі громадської забудови, 03.05 - для будівництва та обслуговування  закладів культурно - просвітницького обслуговування, 0,3829 га, кадастровий №7325081000:01:002:0032

Початкова ціна об'єкта приватизації  без урахування ПДВ – 17 141,00 грн. (сімнадцять тисяч сто сорок одна гривня 00 коп.), у т.ч.:

Сума   ПДВ – 3428,20 грн. (три тисячі чотириста двадцять вісім  гривень 20 копійок).

Початкова ціна об’єкта з урахуванням ПДВ – 20 569,20 грн.  (двадцять тисяч п’ятсот  шістдесят дев’ять гривень  20 копійок).

 Умови продажу об'єкта приватизації:

1. Покупець зобовязаний розібрати об’єкт незавершеного будівництва  протягом 3-х років з моменту підписання акта приймання-передачі об’єкта.

  1. Подальше використання земельної ділянки після розбирання об’єкта незавершеного будівництва покупець визначає самостійно відповідно до вимог чинного законодавства України після набуття права власності на об’єкт.
  2. Під час розбирання об’єкта незавершеного будівництва забезпечувати дотримання вимог техніки безпеки, екологічної безпеки, Закону України “Про охорону навколишнього природного середовища”.
  3. На вимогу продавця покупець зобов’язаний до моменту закінчення розбирання та підписання акта підсумкової перевірки виконання умов договору купівлі-продажу надавати продавцю для ознайомлення необхідні матеріали, відомості, документи тощо про виконання умов договору.
  4. Подальше відчуження та передача об’єкта приватизації можливі лише за умови збереження для нового власника всіх зобов’язань, визначених договором купівлі-продажу, виключно за згодою державного органу приватизації, який здійснює контроль за їх виконанням.

Засоби платежу: грошові кошти для фізичних та юридичних осіб.

Грошові кошти в розмірі 2056,92 грн., що становить 10% від початкової ціни об¢єкта та плата за реєстрацію заяви в сумі 17,00 грн. вносяться: отримувач – Регіональне відділення ФДМУ по Чернівецькій області, код ЄДРПОУ 21432643, р/р № 37319044008539, МФО 820172,  Держказначейська служба України, м.Київ.

Покупець сплачує винагороду організатору аукціону у розмірі 1 % (одного відсотка) від початкової ціни об’єкта  приватизації з урахуванням ПДВ.

Аукціон в електронній формі буде проведено 17.02.2017 року Українською Універсальною біржею, час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) - 10.00, час закінчення внесення цінових пропозицій (закінчення аукціону) – 12.00.

Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 09.09.2015 № 1325, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 вересня 2015 року за № 1147/27592. Заяви на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяв, подаються в електронному вигляді до Української Універсальної біржі на електрону адресу: auk@uub.com.ua.  Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані направити на адресу Української Універсальної біржі (36039, м.Полтава, вул. Шевченка, 52) оригінали заяв на участь в аукціоні у трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.

Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 17 квітня 1998 року № 772, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 червня 1998 року за №400/2840 (зі змінами).

Кінцевий термін прийняття заяв: 13.02.2017 р. до 18.00 включно.

Ознайомитися з об`єктом можна в робочі дні за місцем його розташування. Додаткову інформацію можна отримати в РВ ФДМУ по Чернівецькій області за  адресою: 58001, м.Чернівці, вул. Л.Кобилиці, 21-а, телефон для довідок: 51-86-60. Час роботи регіонального відділення з 9.00 до 18.00 (крім вихідних), у п’ятницю – з 9.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до 13.45.

*Необхідна інформація розміщується на сайті Регіонального відділення ФДМУ:  http://www.spfu.gov.ua/ua/regions/chernivtsi.html

Зразок договору.

Заява.