Результат торгів станом на 20.03.17: Природний газ -: 6700.00 (-23.86%) |

Аукціон в електронній формі буде проведено 11.12.2017 Українською універсальною біржею, час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) – 10.00

Інформація

про повторний продаж на аукціоні в електронній формі об’єкта державної власності

Назва об’єкта: група інвентарних об’єктів у складі: нежитлова двоповерхова будівля (літ. А) з підвалом загальною площею 2 165,7 м2; цегляний гараж (літ. Г), зовнішня площа – 132,5 м2; металева огорожа (1); замощення (І-ІІ) асфальтобетон та бутовий камінь.

Адреса об’єкта: Сумська обл., м. Путивль, вул. Першотравнева, 29.

Балансоутримувач: Управління Державної казначейської служби України у Путивльському районі Сумської області.

Інформація про об’єкт: адміністративна будівля колишнього банку з гаражними боксами, у т.ч.: нежитлова окремо розташована двоповерхова цегляна будівля з  вбудованими підвальними приміщеннями. Рівень фізичного зносу – 52,3%; нежитлова окремо розташована одноповерхова цегляна будівля гаража. Рівень зносу об’єкта – 36,3%; металева огорожа – металева решітка та більшість металевих стовпчиків демонтовано. Загальна довжина конструкцій огорожі– 2,0 пог. м; висота конструкцій – 1,6 м; замощення: асфальтобетонне (асфальтобетонне покриття на  піскощебеневій подушці); бутовий камінь (бутовий камінь на піщаній подушці).

Інженерні комунікації до будівель підведені, але в приміщеннях демонтовані.

Дата будівництва будівель – 1988 рік. Об’єкт більше десяти років не експлуатується. Під’їзна дорога для транспорту на вул. Першотравнева. Біля будівель є площадка для маневру та стоянки автотранспорту.

Група інвентарних об’єктів розташована на єдиній земельній ділянці в центрі міста Путивль загальною площею 2 766,0 м2 в зоні пішохідної доступності до громадського центру. Цільове використання земельної ділянки – землі громадського призначення. Кадастровий номер 5923810100:02:008:0017.

Початкова ціна об’єкта без урахування ПДВ – 631 960,00 грн.

Початкова ціна об’єкта з урахуванням Пдв – 758 352,00 грн, у т. ч. ПДВ – 126 392,00 грн.

Умови продажу об’єкта приватизації: подальше використання об’єкта визначає покупець; забезпечити під час експлуатації об’єкта дотримання санітарних та екологічних норм, правил пожежної безпеки; здійснити державну реєстрацію об’єкта приватизації (нерухомого майна) у встановленому законодавством порядку. Засоби платежу для фізичних та юридичних осіб – грошові кошти. Грошові кошти в розмірі 75 835,20 грн, що становить 10 % від початкової ціни об’єкта, вносяться на р/р No 37318002009797, МФО 820172 в Державній казначейській службі України, м. Київ, код за ЄДРПОУ 21124686, одержувач – РВ ФДМУ по Сумській області.

Плата за реєстрацію заяви в розмірі 17,00 грн та кошти під час розрахунку за придбаний об’єкт приватизації вносяться на р/р No37189500900001, МФО 837013 в ГУДКСУ у Сумській області, код за ЄДРПОУ 21124686, одержувач – РВ ФДМУ по Сумській області. Винагорода організатору аукціону виплачується покупцем у розмірі 1 % (одного відсотка) від початкової ціни об’єктів з урахуванням ПДВ.

Кінцевий термін приймання заяв – 07 грудня 2017 року до 17.00.

Аукціон в електронній формі буде проведено 11.12.2017 Українською універсальною біржею, час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) – 10.00, час закінчення внесення цінових пропозицій (закінчення аукціону) – 12.00.

Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом ФДМУ від 09.09.2015 No 1325, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 вересня 2015 року за No 1147/27592, зі змінами.

Заяви на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяви, подаються в електронному вигляді до Української Універсальної біржі на електрону адресу: auk@uub.com.ua.

Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані надіслати на адресу Української Універсальної біржі (36039, м. Полтава, вул. Шевченка, 52) оригінали заяв на участь в аукціоні у трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.

Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів 320 листопада 2017 рокуNo 91 (1111) державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом ФДМУ від 17.04.1998 No 772, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 червня 1998 року за No 400/2840 (зі змінами). Ознайомитися з об’єктом можна в робочі дні за місцем його розташування. Додаткову інформацію можна отримати у РВ ФДМУ по Сумській області за адресою: м. Суми, вул. Харківська, 30/1, 4-й поверх, кімн. 2. Телефон для довідок (0542) 36-11-32.

Заява