Результат торгів станом на 20.03.17: Природний газ -: 6700.00 (-23.86%) |

Аукціон в електронній формі буде проведено 08.12.2017 Українською універсальною біржею, (адреса веб-сайту www.uub.com.ua) час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) 09.00

ІНФОРМАЦІЯ

про продаж на аукціоні в електронній формі об’єкта державної власності групи А (разом із земельною ділянкою)

Назва об’єкта: будівля їдальні літ.«А» загальною площею 428,4 кв.м з підвалом літ.«п/А», входом в підвал літ.«в/п», ганками, разом із земельною ділянкою.

Адреса об’єкта: 22222, Вінницька обл., Погребищенський район,  с. Сніжна, вул. Шкільна, 4.

            Балансотримач: Сніжнянська сільська рада, код за ЄДРПОУ 04327790, адреса: 22222, Вінницька обл., Погребищенський район,  с. Сніжна, вул.Шаляпіна, 1.

Відомості про об’єкт: одноповерхова цегляна будівля  їдальні загальною площею 428,4 кв.м, 1984 року побудови, стан задовільний. Перебуває в оренді, термін дії договору оренди до 05.09.2020 року.

Відомості про земельну ділянку: площа земельної ділянки 0,3726 га, кадастровий номер 0523486200:03:001:0162. Цільове призначення: 03,08. Вид використання земельної ділянки – для будівництва та обслуговування об’єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування. Вид обмеження у використанні земельної ділянки: Охоронна  зона навколо (вздовж) об’єкта енергетичної системи. Площа земельної ділянки (її частини), на яку поширюється дія обмеження – 0,0498 га.

Початкова ціна об’єкта приватизації без ПДВ – 521768,00 грн., у тому числі: вартість будівлі – 394600,00 грн., вартість земельної ділянки – 127168,00 грн. Сума ПДВ – 104353,60 грн. Початкова ціна об’єкта приватизації з урахуванням ПДВ – 626121,60 грн., у тому числі: вартість будівель – 473520,00 грн., вартість земельної ділянки – 152601,60 грн.

Умови продажу: протягом 30 календарних днів з моменту нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу сплатити ціну продажу об’єкта приватизації та після сплати в повному обсязі ціни продажу об’єкта прийняти його у триденний термін за актом передачі; оформити правовстановлюючі документи на земельну ділянку у відповідності до вимог статей 123, 125, 126 Земельного кодексу України; використовувати земельну ділянку за її цільовим призначенням з дотриманням вимог статті 96 Земельного кодексу України.

Покупець сплачує організатору аукціону винагороду в розмірі 1% (одного відсотка) від початкової ціни об’єкта приватизації, що становить  6261,22  грн.

Засоби платежу – грошові кошти.

Реєстраційний внесок учасника аукціону в сумі 17,00 грн. та кошти  під час розрахунку за придбаний об’єкт приватизації вносяться на р/р №37187006000498 в ГУДКСУ у Вінницькій області, МФО 802015,  код за ЄДРПОУ 13327990, одержувач коштів - РВ ФДМУ по Вінницькій області.

Грошові кошти в розмірі  62612,16 грн., що становить 10 % від початкової ціни об’єкта приватизації, вносяться на р/р №37312072000391 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172,  код за ЄДРПОУ 13327990, одержувач - РВ ФДМУ по Вінницькій області.

Кінцевий термін прийняття заяв на участь в аукціоні 04.12.2017  включно до 17 години 00 хв.

Аукціон в електронній формі буде проведено 08.12.2017 Українською універсальною біржею, (адреса веб-сайту www.uub.com.ua) час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) 09.00, час закінчення внесення цінових пропозицій (закінчення аукціону) 11.00.

Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом ФДМУ від 09.09.2015 № 1325, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.09.2015 року за № 1147/27592.

Заяви на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяв, подаються в електронному вигляді до Української універсальної біржі на електрону адресу: auk@uub.com.ua. тел.(0532)56-00-37 до 17.00.

Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані направити на адресу Української універсальної біржі (36039, м. Полтава, вул. Шевченка, 52) оригінали заяв на участь в аукціоні у трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.

Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом ФДМУ від 17.04.1998 року № 772, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.06.1998 року за № 400/2840 (зі змінами). Ознайомитись з об’єктом можна в робочі дні за місцем його розташування. Додаткову інформацію можна отримати в РВ ФДМУ по Вінницькій області  за адресою:  м. Вінниця, вул. Гоголя, 10,  каб. 27, тел. 55-08-12, час роботи з 8.00 до 17.00 (крім вихідних), у п’ятницю  з 8.00 до 16.00.

Заява