Результат торгів станом на 20.03.17: Природний газ -: 6700.00 (-23.86%) |

Аукціон в електронній формі буде проведено Українською універсальною біржею 22 грудня 2017 року, час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) – 10.00

Інформація про продаж на аукціоні в електронній формі об’єкта державної власності

Назва об’єкта приватизації: об’єкт державної власності групи А – приміщення їдальні (літ.А) загальною площею 259,3 кв.м.

Місцезнаходження: 10004, Житомирська обл., м. Житомир, просп. Миру, 57.

Балансоутримувач: ПрАТ «Житичі» (10004, Житомирська обл., м. Житомир, просп. Миру, 57).

Відомості про об’єкт: приміщення їдальні (літ.А) загальною площею 259,3 кв.м, займає частину одноповерхової цегляної нежитлової будівлі прибудованої до двохповерхової будівлі прохідної. Рік будівництва 1971. Загальний стан приміщень та основних будівельних елементів задовільний. Об’єкт розташований на території підприємства, на земельній ділянці, яка перебуває у власності ПрАТ «Житичі».

Початкова ціна об’єкта без урахування ПДВ – 290140,00 грн. Сума ПДВ 58028,00 грн.

Початкова ціна об’єкта приватизації з урахуванням ПДВ – 348168,00 грн.

Умови продажу об’єкта приватизації: подальше використання об’єкта визначає покупець; протягом трьох місяців з моменту підписання акта приймання-передачі здійснити державну реєстрацію переходу права власності на об’єкт в установленому законодавством порядку; здійснювати заходи щодо збереження навколишнього середовища, забезпечити дотримання санітарних та екологічних норм.

Покупець сплачує винагороду організатору аукціону у розмірі 1% від початкової ціни об’єкта приватизації.

Платіжні засоби: грошові кошти. Реєстраційний внесок у розмірі 17 грн. та кошти при розрахунках за придбаний об’єкт перераховуються на рахунок № 37183502900001 в ГУДКСУ у Житомирській області, код банку 811039. Одержувач коштів: Регіональне відділення ФДМУ по Житомирській області, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 13578893.

Грошові кошти в розмірі 34816,80 грн., що становить 10% від початкової ціни об’єкта перераховується на рахунок №37316002000215 в ДКСУ м. Київ, код банку 820172. Одержувач коштів: Регіональне відділення ФДМУ по Житомирській області, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 13578893.

Кінцевий термін прийняття заяв  18 грудня 2017 року до 18.00.

Аукціон в електронній формі буде проведено Українською універсальною біржею    22 грудня 2017 року, час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) – 10.00, час закінчення внесення пропозицій (закінчення аукціону) – 12.00.

Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом ФДМУ від 09.09.2015 № 1325. Заява на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяви, подаються в електронному вигляді до Української універсальної біржі на електронну адресу auk@uub.com.ua. Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані надіслати на адресу Української універсальної біржі (36039, м. Полтава, вул. Шевченка, 52) оригінали заяв на участь в аукціоні в трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.

Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом ФДМУ від 17.04.1998 № 772 (зі змінами).

Ознайомитись з об’єктом можна за місцем його розташування. Додаткову інформацію можна отримати в РВ ФДМУ по Житомирській обл., вул. Святослава Ріхтера, 20, кім.402, м.Житомир, 10008, тел.(0412) 420-416, в робочі дні з 9.00 до 18.00, у п’ятницю – з 9.00 до 16.45. Інформацію щодо проведення аукціону можна отримати на Українській універсальній біржі (м. Полтава, вул. Шевченка, 52, тел. (0532) 56-00-37).

Заява