Результат торгів станом на 20.03.17: Природний газ -: 6700.00 (-23.86%) |

Аукціон в електронній формі буде проведено 29 вересня 2017 року. Українською універсальною біржею (www.uub.com. ua). Час початку аукціону (внесення цінових пропозицій) – 11.00

ІНФОРМАЦІЯ

про повторний продаж на аукціоні в електронній формі об’єкта державної власності  групи А нежитлових приміщень загальною площею 57,3 кв. м. зі східцевою площадкою площею 20,8 кв. м. на першому поверсі  будівлі сауни

Назва об’єкта: нежитлові приміщення загальною площею 57,3 кв.м. зі східцевою площадкою площею 20,8 кв. м. на першому поверсі  будівлі сауни.

Місцезнаходження об’єкта: 34700, Рівненська область, Корецький район, м. Корець, вул. Київська, 107б.

Балансоутримувач: ПП “Пластранс”  Рівненська область, м. Рівне, вул. А.Мельника, 2, кв.2. Код ЄДРПОУ - 33982500.

Відомості про об’єкт приватизації: нежитлові приміщення загальною площею 57,3 кв. м., зі східцевою площадкою площею 20,8 кв. м. на першому поверсі одноповерхової (з цокольним поверхом) окремо розташованої цегляної будівлі. Об’єкт не використовується. Приміщення перебувають в занедбаному, непридатному для експлуатації стані та потребують проведення ремонтних робіт. Вхід до об’єкта здійснюється зі сторони головного фасаду будівлі. Комунікації: електропостачання, водопостачання, каналізація, опалення (пічне) - перебувають в неробочому стані та від’єднанні від зовнішніх мереж. Східцева площадка влаштована на рівні першого поверху, перекриття площадки залізобетонне, влаштоване по металевому каркасі. Об’єкт розташований на території підприємства ПП “Пластранс”, земельна ділянка під об’єкт окремо не відведена.

Початкова ціна об’єкта без ПДВ: 20 900 грн. 00 коп.,

Податок на додану вартість: 4 180 грн. 00 коп.

Початкова ціна обєкта з урахуванням ПДВ: 25 080 грн. 00 коп.

Умови продажу:

  • подальше використання об’єкта визначає покупець;
  • дотримання покупцем термінів оплати за придбаний об’єкт;
  • дотримуватись санітарно-екологічних норм експлуатації об’єкта приватизації, правил пожежної безпеки та утримання прилеглої території в належному санітарному стані;
  • здійснити реєстрацію нерухомого майна, яке входить до складу об’єкта в установленому законом порядку;
  • подальше відчуження об’єкта аукціону за договором купівлі – продажу, до моменту підписання сторонами підсумкового акту перевірки виконання умов даного договору можливе лише за згодою органу приватизації. У разі зміни власника об’єкта покупець, повинен покласти всі зобов’язання за цим договором на нового власника. Новий власник у двотижневий термін з дня переходу до нього права власності на об’єкт подає до державного органу приватизації  копії документів, що підтверджують перехід до нього права власності;
  • Покупець сплачує винагороду організатору аукціону у розмірі 1% (одного відсотка) від початкової ціни об’єкта приватизації;
  • Покупець сплачує послуги нотаріуса.

Засоби платежу для юридичних та фізичних осіб – грошові кошти.

Грошові кошти за реєстрацію заяви на участь в аукціоні у розмірі 17 грн. та кошти під час розрахунку за придбаний об’єкт вносяться на рахунок № 37184006000095, банк УДКСУ в м. Рівному, МФО 833017, код за ЄДРПОУ-13989432, одержувач регіональне відділення ФДМУ по Рівненській області.

Грошові кошти в розмірі 2 508 грн.00 коп., що становить 10% від початкової ціни продажу об'єкта приватизації, вносяться на рахунок № 37314029008805, Державної казначейської служби України м. Київ, МФО 820172, код за ЄДРПОУ-13989432, одержувач регіональне відділення ФДМУ по Рівненській області. Кінцевий термін прийняття заяв: 25 вересня 2017 року включно до 17.15 год.

Аукціон в електронній формі буде проведено 29 вересня 2017 року. Українською універсальною біржею (www.uub.com. ua). Час початку аукціону (внесення цінових пропозицій) – 11.00, час закінчення аукціону (внесення цінових пропозицій) – 13.00.

Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом ФДМУ від 09.09.2015 № 1325 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.09.2015 за № 1147/27592.

Приймання та реєстрація заяви на участь в аукціоні в електронній формі проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом ФДМУ від 17.04.1998 № 772 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.06.1998 за № 400/2840 (зі змінами).

Заява на участь в аукціоні в електронній формі та фотокопії документів, що є додатками до заяви, подаються в електронному вигляді до Української універсальної біржі на електронну адресу: auk@uub.com.ua.  Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані направити на адресу Української універсальної біржі (36039 м. Полтава, вул. Шевченка,52) оригінали заяв на участь в аукціоні у трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.

Ознайомитися з об’єктом можна в робочі дні за місцем його розташування. Одержати додаткову інформацію можна за адресою: м. Рівне, вул.16 Липня, 77, тел./0362/ 63-58-19, 26-25-56.

Заява