Результат торгів станом на 20.03.17: Природний газ -: 6700.00 (-23.86%) |

Аукціон в електронній формі буде проведено 17.10.2017 року Українською Універсальною біржею, час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) – 10.00

Інформація

про продаж на аукціоні в електронній формі  за методом зниження ціни об’єкта приватизації групи Ж державної власності

- їдальні на 330 місць, що перебуває на позабалансовому рахунку ТОВ “Машзавод” 

Назва об’єкта: їдальня на 330 місць.

Місцезнаходження об'єкта: вул. Прутська, 16- б, м. Чернівці, 58023.

Відомості про об'єкт: Будівля їдальні - двоповерхова цегляна будівля з підвалом. Загальна площа будівлі їдальні - 1836,8 м², в тому числі: загальна площа підвалу – 212,3 м², загальна площа І-го поверху – 830,5 м², ІІ-го – 794,0 м². Приміщення першого поверху їдальні загальною площею 830,5 м² передані в оренду, використовуються за призначенням та перебувають в задовільному стані. Приміщення другого поверху та підвалу не використовуються та опечатані. У приміщеннях другого поверху наявні сліди протікання покрівлі. Об’єкт розташований в серединній зоні міста, в промисловій зоні.

Їдальня знаходиться на земельній ділянці, яка перебуває у постійному користуванні ТОВ “Машзавод”. Окремо під об’єкт приватизації земельна ділянка не виділена. Територія підприємства огорожена, знаходиться під охороною, вхід (в’їзд) на яку здійснюється через прохідну заводу під наглядом охорони за перепустками.

Під’їздні дороги до об´єкту з твердим покриттям, навколишня територія опоряджена, охороняється.

Відомості про земельну ділянку: Земельна ділянка окремо не відведена. Будівля знаходиться на земельній ділянці, яка згідно з державним актом перебуває у постійному користуванні ТОВ “Машзавод”.

Початкова ціна об’єкта без урахування ПДВ – 1423434,00 грн.  (один мільйон чотириста двадцять три тисячі чотириста тридцять чотири гривні 00 копійок).

Сума   ПДВ – 284686,80 грн. (двісті вісімдесят чотири тисячі шістсот вісімдесят шість гривень 80 коп. )

Початкова ціна об’єкта з урахуванням ПДВ – 1708120,80 грн. (один мільйон сімсот вісім тисяч сто двадцять гривень 80 копійок).

 Умови продажу об'єкта приватизації :

  1. Покупець зобов’язаний зберігати профіль діяльності об’єкта протягом 5 років.
  2. Покупець зобов’язаний дотримуватись санітарно-екологічних норм утримання об’єкта приватизації.
  3. Право власності на об’єкт приватизації переходить до покупця після сплати в повному обсязі ціни продажу об’єкта приватизації та після державної реєстрації в установленому законодавством порядку права власності.
  4. Питання користування земельною ділянкою покупець об’єкта вирішує самостійно в межах чинного законодавства після набуття права власності на об’єкт.
  5. Забороняється подальше відчуження об’єкта приватизації протягом 3-х років з моменту його придбання Покупцем. Після спливу вказаного терміну, відчуження об’єкта приватизації можливе лише за умови збереження для нового власника зобов’язань, визначених договором купівлі-продажу, виключно за згодою державного органу приватизації, який здійснює контроль за їх виконанням, у порядку, що затверджується ФДМУ.
  6. Покупець зобов’язаний не перешкоджати продавцю у здійсненні контролю за виконанням умов договору, надавати необхідні матеріали, відомості, документи тощо про виконання умов як шляхом запитів до покупця щодо виконання умов, так і шляхом перевірок безпосередньо на об’єкті приватизації до моменту підписання акта підсумкової перевірки.

Засоби платежу: грошові кошти для фізичних та юридичних осіб.

Грошові кошти в розмірі 170812,08 грн., що становить 10% від початкової ціни об¢єкта та плата за реєстрацію заяви в сумі 17,00 грн. вносяться: отримувач – Регіональне відділення ФДМУ по Чернівецькій області, код ЄДРПОУ 21432643, р/р № 37319044008539, МФО 820172,  Держказначейська служба України, м.Київ.

Покупець сплачує винагороду організатору аукціону у розмірі 1 % (одного відсотка) від початкової ціни об’єкта  приватизації з урахуванням ПДВ.

Аукціон в електронній формі буде проведено 17.10.2017 року Українською Універсальною біржею, час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) - 10.00, час закінчення внесення цінових пропозицій (закінчення аукціону) – 12.00.

Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 09.09.2015 № 1325, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 вересня 2015 року за № 1147/27592. Заяви на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяв, подаються в електронному вигляді до Української Універсальної біржі на електрону адресу: auk@uub.com.ua. Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані направити на адресу Української Універсальної біржі (36039, м.Полтава, вул. Шевченка, 52) оригінали заяв на участь в аукціоні у трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.

Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 17 квітня 1998 року № 772, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 червня 1998 року за №400/2840 (зі змінами).

Кінцевий термін прийняття заяв: 13.10.2017 р. до 18.00 включно.

Ознайомитися з об`єктом можна в робочі дні за місцем його розташування. Додаткову інформацію можна отримати в РВ ФДМУ по Чернівецькій області за  адресою: 58001, м.Чернівці, вул. Л.Кобилиці, 21-а, телефон для довідок: 51-86-60. Час роботи регіонального відділення з 9.00 до 18.00 (крім вихідних), у п’ятницю – з 9.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до 13.45. *Необхідна інформація розміщується на сайті Регіонального відділення ФДМУ:  http://www.spfu.gov.ua/ua/regions/chernivtsi.html

Заява