Інформація про продаж на аукціоні в електронній формі об’єкта незавершеного будівництва разом із земельною ділянкою
Назва об’єкта приватизації: об’єкт незавершеного будівництва - лазня разом із земельною ділянкою.
Місцезнаходження: Житомирська обл., Олевський р-н, с. Стовпинка, вул. Шевченка, 26а. Балансоутримувач: відсутній.
Відомості про об’єкт: незавершене будівництво одноповерхової цегляної будівлі, загальною площею 109,1 кв.м. По об’єкту виконані такі будівельно-монтажні роботи: фундамент, стіни, перегородки, перекриття, покрівля, стіни частково оштукатурені, вікна та двері - дерев’яні, інженерні мережі відсутні. Рівень будівельної готовності – 70%.
Відомості про земельну ділянку: загальна площа - 0,0300 га., кадастровий номер земельної ділянки 1824486401:02:001:0057, цільове призначення – для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови.
Початкова ціна об’єкта незавершеного будівництва – лазні разом із земельною ділянкою без урахування ПДВ – 28223,00 грн. (двадцять вісім тисяч двісті двадцять три тисячі гривень 00 копійок), у тому числі: об’єкта незавершеного будівництва – лазні -20729,00 грн. (двадцять тисяч сімсот двадцять дев’ять гривень 00 копійок); земельної ділянки – 7494,00 грн. (сім тисяч чотириста дев’яносто чотири гривні 00 копійок). Сума ПДВ становить – 5644,60 грн. (п’ять тисяч шістсот сорок чотири гривні 60 копійок).
Початкова ціна об’єкта приватизації з урахуванням ПДВ – 33867,60 грн. (тридцять три тисячі вісімсот шістдесят сім тисяч гривень 60 копійок), у тому числі: об’єкта незавершеного будівництва – лазні – 24874,80 грн. (двадцять чотири тисячі вісімсот сімдесят чотири гривні 80 копійок) з урахуванням ПДВ; земельної ділянки – 8992,80 грн. (вісім тисяч дев’ятсот дев’яносто дві гривні 80 копійок) з урахуванням ПДВ.
Умови продажу об’єкта приватизації: завершити будівництво об’єкта та ввести його в експлуатацію протягом п’яти років з моменту підписання акта приймання–передачі із можливою зміною його первісного призначення; забезпечити вимоги екологічної безпеки, охорони навколишнього природного середовища під час добудови та подальшого введення в експлуатацію об’єкта незавершеного будівництва; протягом трьох місяців з моменту підписання акта приймання-передачі здійснити державну реєстрацію переходу права власності на об’єкт незавершеного будівництва та земельну ділянку в установленому законом порядку; подальше відчуження об’єкта незавершеного будівництва та земельної ділянки, на якій розташований цей об’єкт, можливе лише за умови збереження для нового власника об’єкта незавершеного будівництва зобов’язань, визначених договором купівлі-продажу, виключно за згодою Регіонального відділення Фонду державного майна України по Житомирській області, яке здійснює контроль за їх виконанням; використовувати земельну ділянку відповідно до цільового призначення та у випадку необхідності самостійно вирішувати питання щодо зміни її цільового призначення згідно з чинним законодавством України. Покупець сплачує винагороду організатору аукціону у розмірі 1% (одного відсотка) від початкової ціни об’єкта приватизації.
Платіжні засоби: грошові кошти. Реєстраційний внесок у розмірі 17 грн. та кошти при розрахунках за придбаний об’єкт перераховуються на рахунок № 37183502900001 в ГУДКСУ у Житомирській області, код банку 811039. Одержувач коштів: Регіональне відділення ФДМУ по Житомирській області, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 13578893.
Грошові кошти в розмірі 3386,76 грн. (три тисячі триста вісімдесят шість гривень 76 копійок), що становить 10% від початкової ціни об’єкта перераховується на рахунок №37316002000215 в ДКСУ м. Київ, код банку 820172. Одержувач коштів: Регіональне відділення ФДМУ по Житомирській області, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 13578893.
Кінцевий термін прийняття заяв 26 лютого 2018 року до 18.00.
Аукціон в електронній формі буде проведено Українською універсальною біржею 02 березня 2018 року, час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) – 10.00, час закінчення внесення пропозицій (закінчення аукціону) – 12.00.
Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом ФДМУ від 09.09.2015 № 1325. Заява на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяви, подаються в електронному вигляді до Української універсальної біржі на електронну адресу auk@uub.com.ua. Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані надіслати на адресу Української універсальної біржі (36039, м. Полтава, вул. Шевченка, 52) оригінали заяв на участь в аукціоні в трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.
Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом ФДМУ від 17.04.1998 № 772 (зі змінами).
Ознайомитись з об’єктом можна за місцем його розташування. Додаткову інформацію можна отримати в РВ ФДМУ по Житомирській обл., вул. Святослава Ріхтера, 20, кім.402, м.Житомир, 10008, тел.(0412) 420-416, в робочі дні з 9.00 до 18.00, у п’ятницю – з 9.00 до 16.45. Інформацію щодо проведення аукціону можна отримати на Українській універсальній біржі (м. Полтава, вул. Шевченка, 52, тел. (0532) 56-00-37).