Результат торгів станом на 20.03.17: Природний газ -: 6700.00 (-23.86%) |

Аукціон в електронній формі буде проведено Українською універсальною біржею 10 листопада 2017 року, час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) – 10.00

Інформація про повторний продаж на аукціоні в електронній формі об’єкта незавершеного будівництва

Назва об’єкта приватизації: незавершене будівництво банно-прального комбінату Місцезнаходження: Житомирська обл., Андрушівський р-н, с.Івниця, вул. Садова, 32. Балансоутримувач: відсутній.

Відомості про об’єкт: об’єкт незавершеного будівництва - банно-пральний комбінат розташований в серединній частині населеного пункту та складається з банно-прального комбінату (літ. А-2) – двохповерхова цегляна будівля з підвалом, загальною площею 918,8 кв.м., фундамент - залізобетонні блоки, перекриття – залізобетонні плити, інженерні мережі – відсутні, рівень будівельної готовності – 66%; будівлі (літ. Б-1) – одноповерхова цегляна будівля, загальна площа 47,8 кв.м., фундамент – стрічковий бутобетоний, перекриття – залізобетонні плити, інженерні мережі – відсутні, рівень будівельної готовності – 66% та пожежних резервуарів – наявні лише залишки залізобетонних конструкцій.

Відомості про земельну ділянку: загальна площа - 0,5700 га., кадастровий номер земельної ділянки 1820384800:01:005:0104, цільове призначення – для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови.

Початкова ціна об’єкта незавершеного будівництва – банно-прального комбінату без урахування ПДВ – 111159,00 грн. (сто одинадцять тисяч сто п’ятдесят дев’ять гривень 00 копійок). Сума ПДВ становить – 22231,80 грн. (двадцять дві тисячі двісті тридцять одна гривня 80 копійок).

Початкова ціна об’єкта приватизації з урахуванням ПДВ – 133390,80 грн. (сто тридцять три тисячі триста дев’яносто гривень 80 копійок).

Умови продажу об’єкта приватизації: завершити будівництво об’єкта та ввести його в експлуатацію протягом п’яти років з моменту підписання акта приймання–передачі із можливою зміною його первісного призначення; забезпечити вимоги екологічної безпеки, охорони навколишнього природного середовища під час добудови та подальшого введення в експлуатацію об’єкта незавершеного будівництва; протягом трьох місяців з моменту підписання акта приймання-передачі здійснити державну реєстрацію переходу права власності на об’єкт незавершеного будівництва в установленому законом порядку; подальше відчуження об’єкта незавершеного будівництва можливе лише за умови збереження для нового власника об’єкта незавершеного будівництва зобов’язань, визначених договором купівлі-продажу, виключно за згодою Регіонального відділення ФДМУ по Житомирській області, яке здійснює контроль за їх виконанням; набуття права користування або власності на земельну ділянку здійснюється відповідно до земельного законодавства України.

Покупець сплачує винагороду організатору аукціону у розмірі 1% (одного відсотка) від початкової ціни об’єкта приватизації.

Платіжні засоби: грошові кошти. Реєстраційний внесок у розмірі 17 грн. та кошти при розрахунках за придбаний об’єкт перераховуються на рахунок № 37183502900001 в ГУДКСУ у Житомирській області, код банку 811039. Одержувач коштів: Регіональне відділення ФДМУ по Житомирській області, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 13578893.

Грошові кошти в розмірі 13339,08 грн. (тринадцять тисяч триста тридцять дев’ять гривень 08 копійок), що становить 10% від початкової ціни об’єкта перераховується на рахунок №37316002000215 в ДКСУ м. Київ, код банку 820172. Одержувач коштів: Регіональне відділення ФДМУ по Житомирській області, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 13578893.

Кінцевий термін прийняття заяв 06 листопада 2017 року до 18.00.

Аукціон в електронній формі буде проведено Українською універсальною біржею    10 листопада 2017 року, час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) – 10.00, час закінчення внесення пропозицій (закінчення аукціону) – 12.00.

Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом ФДМУ від 09.09.2015 № 1325 (зі змінами). Заява на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяви, подаються в електронному вигляді до Української універсальної біржі на електронну адресу auk@uub.com.ua. Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані надіслати на адресу Української універсальної біржі (36039, м. Полтава, вул. Шевченка, 52) оригінали заяв на участь в аукціоні в трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.

Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом ФДМУ від 17.04.1998 № 772 (зі змінами).

Ознайомитись з об’єктом можна за місцем його розташування. Додаткову інформацію можна отримати в РВ ФДМУ по Житомирській обл., вул. Святослава Ріхтера, 20, кім.402, м.Житомир, 10008, тел.(0412) 420-416, в робочі дні з 9.00 до 18.00, у п’ятницю – з 9.00 до 16.45. Інформацію щодо проведення аукціону можна отримати на Українській універсальній біржі (м. Полтава, вул. Шевченка, 52, тел. (0532) 56-00-37).

Заява