Результат торгів станом на 20.03.17: Природний газ -: 6700.00 (-23.86%) |

Аукціон в електронній формі буде проведено УУБ 13 жовтня 2017 року, час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) – 10.00

Інформація про продаж на аукціоні в електронній формі об’єкта державної власності

Назва об’єкта приватизації: об’єкт державної власності групи А – окреме індивідуально визначене майно – заглиблений склад площею 126,4 кв.м (літ. Є).

Місцезнаходження: 10020, Житомирська обл., м. Житомир, вул. Вільський шлях, 14.

Балансоутримувач: ТОВ «АТТІ» (м. Київ, вул. Мечнікова, 8, кім. 22).

Відомості про об’єкт: заглиблена в земляному шарі споруда із залізобетонними стінами та перекриттям, покрівля – земляний насип, підлога – бетон. Загальна площа 126,4 кв.м. Приміщення знаходиться в незадовільному стані, фізичний знос – 60%.

Початкова ціна об’єкта без урахування ПДВ – 41199,57 грн. Сума ПДВ – 8239,91 грн.

Початкова ціна об’єкта приватизації з урахуванням ПДВ – 49439,48 грн.

Умови продажу об’єкта приватизації: подальше використання об’єкта визначає покупець; протягом трьох місяців з моменту підписання акта приймання-передачі здійснити державну реєстрацію переходу права власності на об’єкт в установленому законодавством порядку; здійснювати заходи щодо збереження навколишнього середовища, забезпечити дотримання санітарних та екологічних норм.

Покупець сплачує винагороду організатору аукціону у розмірі 1% від початкової ціни об’єкта приватизації.

Платіжні засоби: грошові кошти. Реєстраційний внесок у розмірі 17 грн. та кошти при розрахунках за придбаний об’єкт перераховуються на рахунок № 37183502900001 в ГУДКСУ у Житомирській області, код банку 811039. Одержувач коштів: Регіональне відділення ФДМУ по Житомирській області, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 13578893.

Грошові кошти в розмірі 4943,95 грн., що становить 10% від початкової ціни об’єкта перераховується на рахунок №37316002000215 в ДКСУ м. Київ, код банку 820172. Одержувач коштів: Регіональне відділення ФДМУ по Житомирській області, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 13578893.

Кінцевий термін прийняття заяв  09 жовтня 2017 року до 18.00.

Аукціон в електронній формі буде проведено Українською універсальною біржею    13 жовтня 2017 року, час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) – 10.00, час закінчення внесення пропозицій (закінчення аукціону) – 12.00.

Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом ФДМУ від 09.09.2015 № 1325. Заява на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяви, подаються в електронному вигляді до Української універсальної біржі на електронну адресу auk@uub.com.ua. Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані надіслати на адресу Української універсальної біржі (36039, м. Полтава, вул. Шевченка, 52) оригінали заяв на участь в аукціоні в трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.

Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом ФДМУ від 17.04.1998 № 772 (зі змінами).

Ознайомитись з об’єктом можна за місцем його розташування. Додаткову інформацію можна отримати в РВ ФДМУ по Житомирській обл., вул. Святослава Ріхтера, 20, кім.402, м.Житомир, 10008, тел.(0412) 420-416, в робочі дні з 9.00 до 18.00, у п’ятницю – з 9.00 до 16.45. Інформацію щодо проведення аукціону можна отримати на Українській універсальній біржі (м. Полтава, вул. Шевченка, 52, тел. (0532) 56-00-37).

Заява