Результат торгів станом на 20.03.17: Природний газ -: 6700.00 (-23.86%) |

Аукціон в електронній формі буде проведено Українською універсальною біржею 15 вересня 2017 року, час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) – 10.00

Інформація про продаж на аукціоні в електронній формі об’єкта державної власності

Назва об’єкта приватизації: окреме індивідуально визначене майно – будівля колишньої їдальні площею 1331,6 кв. м (разом із земельною ділянкою).

Місцезнаходження:  Житомирська обл., м. Коростень, вул. Шевченка, 50а

Балансоутримувач: МПП «Гранд» ( Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 26).

Відомості про об’єкт: будівля колишньої їдальні загальною площею 1331,6 кв.м. – окремо розташована двоповерхова цегляна будівля, перекриття залізобетонне, першої групи капітальності, стан добрий. Об’єкт розташований в середній зоні населеного пункту поряд з об’єктами житлової забудови, під’їдні шляхи асфальтовані. Об’єкт перебував в оренді. За час оренди МПП «Гранд» були здійснені за власні кошти невід’ємні поліпшення.

Відомості про земельну ділянку: земельна ділянка площею 0,1250 га, кадастровий № 1810700000:02:002:0575, цільове призначення – для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови.

Початкова ціна об’єкта без урахування ПДВ – 1576130,00 грн., у тому числі: будівлі колишньої їдальні з невід’ємними поліпшеними – 1468755,00 грн.; земельної ділянки – 107375,00 грн. Сума ПДВ – 315226,00 грн.

Початкова ціна об’єкта приватизації з урахуванням ПДВ – 1891356,00 грн., у т.ч.: будівлі колишньої їдальні з невід’ємними поліпшеними – 1762506,00 грн. з урахуванням ПДВ; земельної ділянки – 128850,00 грн. з урахуванням ПДВ.

Умови продажу об’єкта приватизації: покупець сплачує регіональному відділенню за об’єкт фактичну ціну продажу цього об’єкта на аукціоні за вирахуванням вартості визначених поліпшень, що становлять: 294137,00 грн. Вартість зазначених поліпшень, у разі продажу об’єкта, сплачується покупцем на рахунок МПП «Гранд», який за час оренди здійснив невід’ємні поліпшення; подальше використання об’єкта визначає покупець; протягом трьох місяців з моменту підписання акта приймання-передачі здійснити державну реєстрацію переходу права власності на об’єкт та земельну ділянку в установленому законодавством порядку; здійснювати заходи щодо збереження навколишнього природного середовища, забезпечувати дотримання санітарних, екологічних норм та техніки безпеки під час експлуатації об’єкта; використовувати земельну ділянку відповідно до цільового призначення та у випадку необхідності самостійно вирішувати питання щодо зміни її цільового призначення згідно з чинним законодавством України.

Покупець сплачує винагороду організатору аукціону у розмірі 1% від початкової ціни об’єкта приватизації.

Платіжні засоби: грошові кошти. Реєстраційний внесок у розмірі 17 грн. та кошти при розрахунках за придбаний об’єкт перераховуються на рахунок № 37183502900001 в ГУДКСУ у Житомирській області, код банку 811039. Одержувач коштів: Регіональне відділення ФДМУ по Житомирській області, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 13578893.

Грошові кошти в розмірі 189135,60 грн., що становить 10% від початкової ціни об’єкта перераховується на рахунок №37316002000215 в ДКСУ м. Київ, код банку 820172. Одержувач коштів: Регіональне відділення ФДМУ по Житомирській області, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 13578893.

Кінцевий термін прийняття заяв  11 вересня 2017 року до 18.00.

Аукціон в електронній формі буде проведено Українською універсальною біржею    15 вересня 2017 року, час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) – 10.00, час закінчення внесення пропозицій (закінчення аукціону) – 12.00.

Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом ФДМУ від 09.09.2015 № 1325. Заява на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяви, подаються в електронному вигляді до Української універсальної біржі на електронну адресу auk@uub.com.ua. Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані надіслати на адресу Української універсальної біржі (36039, м. Полтава, вул. Шевченка, 52) оригінали заяв на участь в аукціоні в трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.

Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом ФДМУ від 17.04.1998 № 772 (зі змінами).

Ознайомитись з об’єктом можна за місцем його розташування. Додаткову інформацію можна отримати в РВ ФДМУ по Житомирській обл., вул. Святослава Ріхтера, 20, кім.402, м.Житомир, 10008, тел.(0412) 420-416, в робочі дні з 9.00 до 18.00, у п’ятницю – з 9.00 до 16.45. Інформацію щодо проведення аукціону можна отримати на Українській універсальній біржі (м. Полтава, вул. Шевченка, 52, тел. (0532) 56-00-37).

Заява