Результат торгів станом на 20.03.17: Природний газ -: 6700.00 (-23.86%) |

Аукціон в електронній формі буде проведено Українською універсальною біржею 14 липня 2017 року, час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) – 10:00

Інформація про повторний продаж на аукціоні в електронній формі об’єкта державної власності

Назва об’єкта приватизації: їдальня-магазин з обладнанням (разом із земельною ділянкою).

Місцезнаходження: Житомирська обл., Овруцький р-н, с. Норинськ, вул. Робітнича, 17.

Балансоутримувач: ПАТ «Норинський щебзавод» (11154, Житомирська обл., Овруцький р-н, с. Норинськ, вул. Шкільна,16).

Відомості про об’єкт: будівля їдальні-магазину, одноповерхова цегляна будівля загальною площею 280,1 кв.м., інженерні мережі – електропостачання, стан незадовільний, за призначенням не використовується. До складу об’єкта входять господарські будівлі: сарай – одноповерхова цегляна будівля загальною площею 22,0 кв.м та погріб загальною площею 38,3 кв.м. Обладнання їдальні: шафа 35362 (1976 р.в.), плита електрична (1961 р.в.) та електром’ясорубка (1989 р.в.). Технічний стан обладнання – незадовільний. Територія об’єкта не огороджена.

Відомості про земельну ділянку: земельна ділянка площею 0,1794 га, кадастровий №1824285400:01:004:0143, цільове призначення – для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови.

Початкова ціна об’єкта без урахування ПДВ – 60059,00 грн., у тому числі: об’єктів – 25507,00 грн.; земельної ділянки – 34552,00. Сума ПДВ – 12011,80 грн.

Початкова ціна об’єкта приватизації з урахуванням ПДВ – 72070,80 грн., у т.ч.: об’єктів – 30608,4 грн. з ПДВ; земельної ділянки площею 0,1794 га – 41462,40 грн. з ПДВ.

Умови продажу об’єкта приватизації: можливе перепрофілювання; протягом трьох місяців з моменту підписання акта приймання-передачі здійснити державну реєстрацію переходу права власності на об’єкт та земельну ділянку в установленому законодавством порядку; здійснювати заходи щодо збереження навколишнього природного середовища, забезпечувати дотримання санітарних, екологічних норм та техніки безпеки під час експлуатації об’єкта; використовувати земельну ділянку відповідно до цільового призначення та у випадку необхідності самостійно вирішувати питання щодо зміни її цільового призначення згідно з чинним законодавством України.

Покупець сплачує винагороду організатору аукціону у розмірі 1% від початкової ціни об’єкта приватизації.

Платіжні засоби: грошові кошти. Реєстраційний внесок у розмірі 17 грн. та кошти при розрахунках за придбаний об’єкт перераховуються на рахунок № 37183502900001 в ГУДКСУ у Житомирській області, код банку 811039. Одержувач коштів: Регіональне відділення ФДМУ по Житомирській області, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 13578893.

Грошові кошти в розмірі 7207,08 грн., що становить 10% від початкової ціни об’єкта перераховується на рахунок №37316002000215 в ДКСУ м. Київ, код банку 820172. Одержувач коштів: Регіональне відділення ФДМУ по Житомирській області, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 13578893.

Кінцевий термін прийняття заяв  10 липня 2017 року до 18.00.

Аукціон в електронній формі буде проведено Українською універсальною біржею    14 липня 2017 року, час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) – 10.00, час закінчення внесення пропозицій (закінчення аукціону) – 12.00.

Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом ФДМУ від 09.09.2015 № 1325. Заява на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяви, подаються в електронному вигляді до Української універсальної біржі на електронну адресу auk@uub.com.ua. Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані надіслати на адресу Української універсальної біржі (36039, м. Полтава, вул. Шевченка, 52) оригінали заяв на участь в аукціоні в трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.

Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом ФДМУ від 17.04.1998 № 772 (зі змінами).

Ознайомитись з об’єктом можна за місцем його розташування. Додаткову інформацію можна отримати в РВ ФДМУ по Житомирській обл., вул. Святослава Ріхтера, 20, кім.402, м.Житомир, 10008, тел.(0412) 420-416, в робочі дні з 9.00 до 18.00, у п’ятницю – з 9.00 до 16.45. Інформацію щодо проведення аукціону можна отримати на Українській універсальній біржі (м. Полтава, вул. Шевченка, 52, тел. (0532) 56-00-37).

Заява