Результат торгів станом на 20.03.17: Природний газ -: 6700.00 (-23.86%) |

Аукціон в електронній формі буде проведено 24 лютого 2017 року. Українською універсальною біржею (www.uub.com. ua) Час початку аукціону (внесення цінових пропозицій) – 11:00

ІНФОРМАЦІЯ

про повторний продаж на аукціоні в електронній формі об’єкта державної власності групи А приміщення колишньої бібліотеки загальною площею 27,3 кв.м.

 Назва об’єкта: приміщення колишньої бібліотеки загальною площею 27,3 кв.м.

Місцезнаходження об’єкта: 35302, Рівненська область, Рівненський район, с. Великий Олексин, вул. Шевченка, 16г.

Балансоутримувач: ПСП “Шпанівське”, 35302, Рівненська область, Рівненський район, с. Великий Олексин, вул.Шевченка, 16г. Код ЄДРПОУ – 30661922.

Відомості про об’єкт приватизації: Приміщення прибудовані з торця гаражів. Рік введення в експлуатацію – 1940 р.. Вхід до об’єкту здійснюється з бокового фасаду будівлі гаражів, далі через невеличкий коридор по правій стороні у приміщення бібліотеки. Інженерно-технічне забезпечення приміщень: електроосвітлення, опалення пічне (твердим паливом). Об’єкт не експлуатується. Технічний стан конструктивних елементів будівлі – незадовільний, стан опорядження – потребує ремонту. Приміщення розташовані на території ПСП «Шпанівське».

Початкова ціна об’єкта без ПДВ: 36 772 грн. 00 коп.

Податок на додану вартість:7 354 грн. 40 коп.

Початкова ціна об’єкта з урахуванням ПДВ: 44 126 грн. 40 коп.

Умови продажу:

  • подальше використання об’єкта визначає покупець;
  • дотримання покупцем термінів оплати за придбаний об’єкт;
  • дотримуватись санітарно-екологічних норм експлуатації об’єкта приватизації, правил пожежної безпеки та утримання прилеглої території в належному санітарному стані;
  • здійснити реєстрацію нерухомого майна, яке входить до складу об’єкта в установленому законом порядку;
  • подальше відчудження об’єкта аукціону за договором купівлі – продажу, до моменту підписання сторонами підсумкового акту перевірки виконання умов даного договору можливе лише за згодою органу приватизації. У разі зміни власника об’єкта покупець, повинен покласти всі зобов’язання за цим договором на нового власника. Новий власник у двотижневий термін з дня переходу до нього права власності на об’єкт подає до державного органу приватизації копії документів, що підтверджують перехід до нього права власності;
  • Покупець сплачує винагороду організатору аукціону у розмірі 1% (одного відсотка) від початкової ціни об’єкта приватизації;
  • Покупець сплачує послуги нотаріуса.

Засоби платежу для юридичних та фізичних осіб – грошові кошти.

Грошові кошти за реєстрацію заяви на участь в аукціоні у розмірі 17 грн. та кошти під час розрахунку за придбаний об’єкт  вносяться на рахунок № 37184006000095, банк УДКСУ в м. Рівному, МФО 833017, код за ЄДРПОУ-13989432, одержувач регіональне відділення ФДМУ по Рівненській області.

Грошові кошти в розмірі 4 412 грн.64 коп., що становить 10% від початкової ціни продажу об'єкта приватизації, вносяться на рахунок № 37314029008805, Державної казначейської служби України м. Київ, МФО 820172, код за ЄДРПОУ-13989432, одержувач регіональне відділення ФДМУ по Рівненській області.

Кінцевий термін прийняття заяв: 20 лютого 2017 року включно до 17.15 год.

Аукціон в електронній формі буде проведено 24 лютого 2017 року. Українською універсальною біржею (www.uub.com. ua) Час початку аукціону (внесення цінових пропозицій) – 11.00, час закінчення аукціону (внесення цінових пропозицій) – 13.00.

Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом ФДМУ від 09.09.2015 № 1325 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.09.2015 за № 1147/27592.

Приймання та реєстрація заяви на участь в аукціоні в електронній формі проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом ФДМУ від 17.04.1998 № 772 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.06.1998 за № 400/2840 (зі змінами).

Заява на участь в аукціоні в електронній формі та фотокопії документів, що є додатками до заяви, подаються в електронному вигляді до Української універсальної біржі на електрону адресу: auk@uub.com.ua. Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані направити на адресу Української універсальної біржі (36039 м. Полтава, вул. Шевченка,52) оригінали заяв на участь в аукціоні у трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.

Ознайомитися з об’єктом можна в робочі дні за місцем його розташування. Одержати додаткову інформацію можна за адресою: м. Рівне, вул.16 Липня, 77, тел./0362/ 63-58-19, 26-25-56.

Зразок договору.

Заява.