Результат торгів станом на 20.03.17: Природний газ -: 6700.00 (-23.86%) |

Аукціон в електронній формі буде проведено 29.08.2016 року Українською універсальною біржею, час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) – 10.00

ІНФОРМАЦІЯ

про повторний продаж на аукціоні в електронній формі об’єкта державної власності групи Ж

Назва об’єкта: лазня з обладнанням.

Адреса об’єкта: 23620, Вінницька обл., Тульчинський р-н, с. Юрківка, вул. Качури, 22а.

Балансоутримувач: Юрківська сільська рада, код за ЄДРПОУ 04331395.

Адреса балансоутримувач: 23620, Вінницька обл., Тульчинський р-н, с. Юрківка.

Відомості про об’єкт: одноповерхова будівля лазні літ. А загальною площею 149,9 м.кв. з вхідними майданчиками а, а1,  1972 року побудови. Обладнання: котел КВ 300 1984 р.в., резервуар 2,5 куб.м. 1981 р.в., кафедра водопостачання 1986 р.в., апарат для передачі води на душ «Шарко» 1986 р.в.

Земельна ділянка площею 0,1244 га., кадастровий номер земельної ділянки 0524387200:02:001:0533, категорія земель: землі житлової та громадської забудови, цільове призначення: для будівництва та обслуговування закладів побутового обслуговування.

Ціна об’єкта без ПДВ - 109066,53 грн., ПДВ - 21813,31 грн.,

Початкова ціна об’єкта приватизації з урахуванням ПДВ - 130879,84 грн.

Умови продажу:

Покупець зобов’язаний:

- протягом 30 календарних днів з моменту нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу об’єкта державної власності сплатити ціну об’єкта та після сплати в повному обсязі ціни об’єкта прийняти його у триденний термін за актом приймання-передавання;

- зберігати профіль діяльності об’єкта протягом п’яти років;

- договір оренди від 02.03.2015 № 354-ГТ на приміщення в будівлі лазні площею 93,4 кв.м. зберігає чинність для нового власника;

- подальше відчуження об’єкта можливе за умов збереження для нового власника зобов’язань, визначених договором купівлі-продажу виключно за згодою РВ ФДМУ по Вінницькій області.

Плата за реєстрацію заяви в розмірі 17 грн. та кошти  під час розрахунку за придбаний  об’єкт приватизації вносяться на р/р №37187006000498 в ГУДКСУ у Вінницькій області, МФО 802015,  код за ЄДРПОУ 13327990, одержувач коштів - РВ ФДМУ по Вінницькій області.

Грошові кошти в розмірі 13087,98 грн., що становить 10 % від початкової ціни об’єкта приватизації, вносяться на р/р №37312072000391 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172,  код за ЄДРПОУ 13327990, одержувач - РВ ФДМУ по Вінницькій області.

Кінцевий термін прийняття заяв на участь в аукціоні – 25.08.2016 року включно до 17.00.

Аукціон в електронній формі буде проведено 29.08.2016 року Українською універсальною біржею, час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) - 10.00, час закінчення внесення цінових пропозицій (закінчення аукціону) – 12.00.

Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 09.09.2015 № 1325, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 вересня 2015 року за № 1147/27592. Заяви на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяв, подаються в електронному вигляді до Української універсальної біржі на електрону адресу: auk@uub.com.ua. до 17.00 Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані направити на адресу Української універсальної біржі (36039, м. Полтава, вул. Шевченка, 52) оригінали заяв на участь в аукціоні у трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.

Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 17 квітня 1998 року № 772, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 червня 1998 року за № 400/2840 (зі змінами). Ознайомитись з об’єктом можна в робочі дні за місцем його розташування. Додаткову інформацію можна отримати в РВ ФДМУ по Вінницькій області  за адресою:  м. Вінниця, вул. Гоголя, 10, каб. 24, тел. 67-27-46, час роботи з 8.00 до 17.00 (крім вихідних) у п’ятницю з 8.00 до 16.00.

Зразок договору.

Зразок заяви.