Результат торгів станом на 20.03.17: Природний газ -: 6700.00 (-23.86%) |

Аукціон в електронній формі буде проведено Українською універсальною біржею 07 лютого 2017 року, час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) – 10:00

Інформація про продаж на аукціоні в електронній формі об’єкта державної власності

Назва об’єкта приватизації: окреме індивідуально визначене майна – будівлі та споруди автозаправної станції контейнерного типу № 3 (разом із земельною ділянкою).

Місцезнаходження: Житомирська обл., Ружинський р-н, с. Вчорайше, вул. А.О. Закревського,70.

Балансоутримувач: Орендар ТОВ «ВБК Нафта» (код ЄДРПОУ 39108119, Житомирська обл., Радомишльський р-н, с. Мала Рача).

Відомості про об’єкт: складається з будівлі із силовим пультом управління (літ.А) площею 9,0 кв.м, автозаправного блок-пункту (літ.Б) площею 7,4 кв.м, автозаправного блок-пункту (літ.В) площею 7,4 кв.м, автозаправного блок-пункту (літ.Г) площею 7,5 кв.м, уборної (літ.У) площею 3,5 кв.м, під’їзної площадки з зовнішнім освітленням (літ.N1) площею 420 кв.м. Рік введення в експлуатацію – 1980. Фізичний стан – незадовільний. Під’їздні шляхи з асфальтобетонним покриттям. Територія не огороджена. Об’єкт розташований в периферійній частині населеного пункту поруч із дорогою місцевого значення.

Відомості про земельну ділянку: земельна ділянка площею 0,2700 га, кадастровий № 1825282401:05:001:0498, цільове призначення – для розміщення і експлуатації будівель та споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій.

Початкова ціна об’єкта без урахування ПДВ – 132110,00 грн., у тому числі: об’єктів нерухомості – 53997,00 грн.; земельної ділянки – 78113,00. Сума ПДВ – 26422,00грн.

Початкова ціна об’єкта приватизації з урахуванням ПДВ – 158532,00 грн., у тому числі: об’єктів нерухомості – 64796,40 грн. з урахуванням ПДВ; земельної ділянки – 93735,60 грн. з урахуванням ПДВ.

Умови продажу об’єкта приватизації: подальше використання об’єкта визначає покупець; протягом трьох місяців з моменту підписання акта приймання-передачі здійснити державну реєстрацію переходу права власності на об’єкт та земельну ділянку в установленому законодавством порядку; здійснювати заходи щодо збереження навколишнього природного середовища, забезпечувати дотримання санітарних, екологічних норм та техніки безпеки під час експлуатації об’єкта; використовувати земельну ділянку відповідно до цільового призначення та у випадку необхідності самостійно вирішувати питання щодо зміни її цільового призначення згідно з чинним законодавством України.

Покупець сплачує винагороду організатору аукціону у розмірі 1% від початкової ціни об’єкта приватизації.

Платіжні засоби: грошові кошти. Реєстраційний внесок у розмірі 17 грн. та кошти при розрахунках за придбаний об’єкт перераховуються на рахунок № 37183502900001 в ГУДКСУ у Житомирській області, код банку 811039. Одержувач коштів: Регіональне відділення ФДМУ по Житомирській області, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 13578893.

Грошові кошти в розмірі 15853,20 грн., що становить 10% від початкової ціни об’єкта перераховується на рахунок №37316002000215 в ДКСУ м. Київ, код банку 820172. Одержувач коштів: Регіональне відділення ФДМУ по Житомирській області, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 13578893.

Кінцевий термін прийняття заяв  03 лютого 2017 року до 17.00.

Аукціон в електронній формі буде проведено Українською універсальною біржею 07 лютого 2017 року, час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) – 10.00, час закінчення внесення пропозицій (закінчення аукціону) – 12.00.

Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом ФДМУ від 09.09.2015 № 1325. Заява на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяви, подаються в електронному вигляді до Української універсальної біржі на електронну адресу auk@uub.com.ua. Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані надіслати на адресу Української універсальної біржі (36039, м. Полтава, вул. Шевченка, 52) оригінали заяв на участь в аукціоні в трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.

Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом ФДМУ від 17.04.1998 № 772 (зі змінами).

Ознайомитись з об’єктом можна за місцем його розташування. Додаткову інформацію можна отримати в РВ ФДМУ по Житомирській обл., вул. 1-го Травня, 20, кім.402, м.Житомир, 10008, тел.(0412) 420-416, в робочі дні з 9.00 до 18.00, у п’ятницю – з 9.00 до 16.45. Інформацію щодо проведення аукціону можна отримати на Українській універсальній біржі (м. Полтава, вул. Шевченка, 52, тел. (0532) 56-00-37).

Заява.