Результат торгів станом на 20.03.17: Природний газ -: 6700.00 (-23.86%) |

Аукціон в електронній формі буде проведено 20.06.2017 Українською універсальною біржею, (адреса веб-сайту www.uub.com.ua) час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) 10:00

ІНФОРМАЦІЯ

про повторний продаж на аукціоні в електронній формі об’єкта державної власності групи Ж

Назва об’єкта: їдальня з обладнанням (разом із земельною ділянкою).

Адреса об’єкта: 23620, Вінницька обл., Тульчинський р-н, с. Юрківка, вул. Незалежності, 37А

Балансоутримувач: Юрківська сільська рада, код за ЄДРПОУ 04331395.

Адреса балансоутримувач: 23620, Вінницька обл., Тульчинський р-н, с. Юрківка.

Відомості про об’єкт: одноповерхова будівля їдальні заг.пл. 606,15 м.кв. з туалетом пл. 11,0 м.кв. Обладнання: сервант 1986 р.в., пилосос «Ракета» 1991 р.в., електричний котел ОАГВ 1987 р.в., газова плита «Електа» 1993 р.в, коптильна шафа «Полтава» 1996 р.в., холодильна шафа «Бірюса» 1984 р.в.

Відомості про земельну ділянку: площа земельної ділянки 0,1675 га. Кадастровий номер земельної ділянки 0524387200:02:001:0532. Категорія земель: землі житлової забудови. Цільове призначення: для будівництва та обслуговування будівель закладу громадського харчування. Обмеження не зареєстровані.

Ціна об’єкта без ПДВ – 245865,00 грн., ПДВ – 49173,00 грн.,

Початкова ціна продажу об’єкта приватизації з урахуванням ПДВ – 295038,00 грн., у т.ч.:

їдальні без урахування ПДВ – 208460,00 грн., ПДВ - 41692,00 грн., з урахуванням ПДВ – 250152,00 грн.;

обладнання без урахування ПДВ - 2193,00 грн., ПДВ – 438,60 грн., з урахуванням ПДВ – 2631,60 грн.;

земельної ділянки без урахування ПДВ – 35212,00 грн., ПДВ – 7042,40 грн., з урахуванням ПДВ – 42254,40 грн.

Умови продажу:

Покупець зобов’язаний: протягом 30 календарних днів з моменту нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу об’єкта державної власності разом із земельною ділянкою сплатити ціну продажу об’єкта та після сплати в повному обсязі ціни продажу об’єкта прийняти його у триденний термін за актом приймання-передачі;

зберігати профіль діяльності об’єкта протягом п’яти років з моменту нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу;

подальше відчуження об’єкта можливе за умов збереження для нового власника зобов’язань, які не виконані на момент такого відчуження, визначених договором купівлі-продажу виключно за згодою РВ ФДМУ по Вінницькій області.

Покупець сплачує Організатору аукціону винагороду у розмірі 1 % (одного відсотка) від початкової ціни об’єкта приватизації, що складає 2950,38 грн.

Плата за реєстрацію заяви в розмірі 17 грн. та кошти  під час розрахунку за придбаний  об’єкт приватизації вносяться на р/р №37187006000498 в ГУДКСУ у Вінницькій області, МФО 802015,  код за ЄДРПОУ 13327990, одержувач коштів - РВ ФДМУ по Вінницькій області.

Грошові кошти в розмірі 29503,80 грн., що становить 10 % від початкової ціни об’єкта приватизації, вносяться на р/р №37315005000498 в ГУДКСУ у Вінницькій області, МФО 802015,  код за ЄДРПОУ 13327990, одержувач - РВ ФДМУ по Вінницькій області.

Кінцевий термін прийняття заяв на участь в аукціоні 16.06.2017  року включно до 16.00.

Аукціон в електронній формі буде проведено 20.06.2017 Українською універсальною біржею, (адреса веб-сайту www.uub.com.ua) час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) 10.00, час закінчення внесення цінових пропозицій (закінчення аукціону) 12.00.

Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 09.09.2015 № 1325, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 вересня 2015 року за № 1147/27592. Заяви на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяв, подаються в електронному вигляді до Української універсальної біржі на електрону адресу: auk@uub.com.ua. тел.(0532)56-00-37 до 17.00. Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані направити на адресу Української універсальної біржі (36039, м. Полтава, вул. Шевченка, 52) оригінали заяв на участь в аукціоні у трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.

Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 17 квітня 1998 року № 772, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 червня 1998 року за № 400/2840 (зі змінами). Ознайомитись з об’єктом можна в робочі дні за місцем його розташування. Додаткову інформацію можна отримати в РВ ФДМУ по Вінницькій області  за адресою:  м. Вінниця, вул. Гоголя, 10,  каб. 24, тел. 67-26-08, час роботи з 8.00 до 17.00 (крім вихідних), у п’ятницю  з 8.00 до 16.00.

Заява.