Результат торгів станом на 20.03.17: Природний газ -: 6700.00 (-23.86%) |

Аукціон в електронній формі буде проведено Українською універсальною біржею 20 січня 2017 року, час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) – 10:00

Інформація про повторний продаж на аукціоні в електронній формі об’єкта групи Ж державної форми власності – їдальні

Назва об’єкта: їдальня.

Адреса: Житомирська обл., Чуднівський р-н, смт В. Коровинці, вул. Терещенка, 12.

Балансоутримувач: ВАТ «Коровинецький цукровий завод», ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 00372397. Адреса: 13240, Житомирська обл., Чуднівський р-н, смт В. Коровинці, пров.Піонерський, 2.

Відомості про об’єкт: до складу об’єкта приватизації входять: будівля їдальні - одноповерхова цегляна, загальна площа 421,0 кв.м, рік будівництва 1964, фундамент – стрічковий бутовий, перегородки – цегляні, покрівля – азбофанера по дерев’яній обрешітці, підлоги – бетонні, плиточні, інженерні мережі – електропостачання; господарська будівля загальною площею 67,8 кв.м, фундамент – бутобетонний, стіни та перегородки – цегляні, покрівля – азбофанера, підлога – бетонна, інженерні мережі відсутні.

Відомості про земельну ділянку: площа - 0,1805 га. Цільове призначення – для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури. Кадастровий номер – 1825855300:01:003:0011.

Початкова ціна об’єкта без ПДВ – 69468,00 грн., сума ПДВ – 13893,60 грн.

Початкова ціна об’єкта з урахуванням ПДВ становить: 83361,60 грн.

Умови продажу: можливе перепрофілювання; здійснення заходів щодо збереження навколишнього середовища, забезпечення дотримання санітарних та екологічних норм під час експлуатації об’єкта; подальше відчуження об’єкта приватизації можливе лише за умови збереження для нового власника зобов’язань, визначених договором купівлі-продажу, виключно за згодою регіонального відділення Фонду державного майна України по Житомирській області; набуття права користування або власності на земельну ділянку здійснювати відповідно до чинного законодавства України.

Платіжні засоби: грошові кошти. Реєстраційний внесок у розмірі 17 грн. та кошти при розрахунках за придбаний об’єкт перераховуються на рахунок № 37183502900001 в ГУДКСУ у Житомирській області, код банку 811039. Одержувач коштів: Регіональне відділення ФДМУ по Житомирській області, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 13578893.

Грошові кошти в розмірі 8336,16 грн., що становить 10% від початкової ціни об’єкта перераховується на рахунок №37316002000215 в ДКСУ м. Київ, код банку 820172. Одержувач коштів: Регіональне відділення ФДМУ по Житомирській області, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 13578893.

Покупець сплачує винагороду організатору аукціону у розмірі 1% від початкової ціни об’єкта приватизації.

Кінцевий термін прийняття заяв  16 січня 2017 року до 18.00.

Аукціон в електронній формі буде проведено Українською універсальною біржею 20 січня 2017 року, час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) – 10.00, час закінчення внесення пропозицій (закінчення аукціону) – 12.00.

Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом ФДМУ від 09.09.2015 № 1325, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.09.2015 № 1147/27592. Заява на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяви, подаються в електронному вигляді до Української універсальної біржі на електронну адресу auk@uub.com.ua. Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані надіслати на адресу Української універсальної біржі (36039, м. Полтава, вул. Шевченка, 52) оригінали заяв на участь в аукціоні в трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.

Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом ФДМУ від 17.04.1998 № 772, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.04.1998 за № 400/2840 (зі змінами).

Ознайомитись з об’єктом можна за місцем його розташування. Додаткову інформацію в робочі дні можна отримати в РВ ФДМУ по Житомирській обл., вул. 1-го Травня, 20, кім.402, м. Житомир, 10008, тел.(0412) 420-416, в робочі дні з 9.00 до 18.00, у п’ятницю – з 9.00 до 16.45. Інформацію щодо проведення аукціону можна отримати на Українській універсальній біржі (м. Полтава, вул. Шевченка, 52, тел. (0532) 56-00-37).

Зразок договору.

Заява.